نمی توان اوزیل را با برگکمپ مقایسه کرد

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - بروس ریوچ سرمربی سابق توپچی ها می گوید مقایسه مسوت اوزیل با دنیس برگکمپ به دلیل آمار گلزنی آن ها اشتباه است.

آرسنال در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی با خرید 42.4 میلیون پوندی مسوت اوزیل رکورد نقل و انتقالات خود را شکست و پس از آن مقایسه های زیادی بین و او برگکمپ شده است.

برگکمپ نیز در آن زمان مانند اوزیل رکورد نقل و انتقالات باشگاه را شکست و ریوچ که خودش در سال 1995 زمانی که هدایت آرسنال را بر عهده داشت برگکمپ را خرید با وجود اینکه ارزش های هر دو بازیکن را درک می کند اما باور ندارد که مقایسه درستی بین این دو صورت می گیرد.

او در گفتگو با Sky Sports News Radio اظهار داشت: " اوزیل بازیکن بسیار با استعدادی است و معتقدم برای سبکی که در حال حاضر آرسنال دارد مناسب است. او چیزی است که می خواهم آن را یک بازیکن ظریف و درخشان بنامم اما او بیشتر از اینکه یک گلزن باشد یک بازیکن خلاق است.

او در گفتگو با Sky Sports News اظهار داشت: " اوزیل بازیکن بسیار با استعدادی است و معتقدم برای سبکی که در حال حاضر آرسنال دارد مناسب است. او چیزی است که می خواهم آن را یک بازیکن ظریف و درخشان بنامم اما او بیشتر از اینکه یک گلزن باشد یک بازیکن خلاق است.

" مقایسه او با دنیس برگکمپ اشتباه خواهد بود؛ زیرا دنیس علاوه بر اینکه یک گلزن بود یک بازیکن خلاق نیز بود اما این خرید بزرگی است.

" او گلزن قهاری نیست اما خلاق است. روی توپ بسیار با ظرافت و باهوش است و نقش برجسته ای روی پاس های گل دارد و این چیزی است که وارد باشگاه می کند.

" اما باید گلزنانی نیز داشته باشید که این برای آرسنال بسیار مهم است، آیا آن ها می توانند موقعیت هایی را که اوزیل خلق می کند به گل تبدیل کنند؟"

با این حال ریوچ معتقد است اوزیل در این فصل برای آرسنال تفاوت بزرگی ایجاد خواهد کرد.

" او در سن خوبی است، در حال رسیدن به اوج دوران حرفه ای خود است و فکر می کنم خیلی سریع در ترکیب جا می افتد؛ زیرا او دو هم وطن آلمانی یعنی مرتساکر و پودولسکی را در تیم دارد.

" او وارد باشگاه فوق العاده ای می شود و آن ها تیم فوتبال خوبی هستند، با انتقادات زیادی به خاطر عدم حضور در بازار نقل و انتقالات مواجه شدند اما فصل را خوب شروع کرده اند.

" آن ها بازیکنان خلاق زیادی در تیمشان دارند و در نقاط کلیدی زمین سرعت زیادی دارند، اگر یک پاس دهنده داشته باشید که بتواند بازیکنان سرعتی تیم را ببیند آنگاه شانس خوبی دارید و اوزیل از این لحاظ بازیکن خوبی است.

" او در مالکیت توپ بازیکن هیجان انگیزی است و هروقت که از تلویزیون بازی او را برای رئال مادرید تماشا کرده ام از دیدن بازی اش لذت برده ام. او یکی از آن بازیکنانی است که می خواهید به جای اینکه مقابلش بازی کنید او را در تیم خود داشته باشید."

با وجود خرید اوزیل ریوچ هنوز هم معتقد است باشگاه سابقش برای رقابت به منظور قهرمانی در لیگ در خط حمله و داشتن مهاجمی که پیش از این خود را ثابت کرده باشد کم تعداد است.

" قطعاً آن ها یکی از چهار تیم برتر لیگ هستند، اگر تیری آنری و یا ایان رایت را در تیمشان داشتند باید می گفتم که در بین دو تیم برتر قرار دارند اما این درمورد گلزنی است.

" اساساً در یک فصل باید حدود 80 گل بزنید و شگفت زده می شوم که بدانم برای به ثمر رساندن آن گل ها به اندازه کافی مهاجم دارند یا خیر.

" زمانی که به خط میانی نگاه می کنید می بینید که چندین بازیکن خوب در آنجا دارند و بازیکن بسیار بسیار خوبی نیز به آن قسمت اضافه کرده اند. او تیم را بهتر خواهد کرد. مساله این است که آیا آن ها مهمات مورد نیاز را برای گلزنی و قرار گرفتن در بین دو تیم برتر را دارند یا نه."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:49 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 262
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 30625
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1